کل 26853
1

بالابر ناایمن بلای جان کارگر جوان

  • کد خبر : 68283
  • 13 خرداد 1402 - 23:12
بالابر ناایمن بلای جان کارگر جوان

کارگر جوان حین استفاده از بالابر ناایمن، جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، طی تماس مالک یک مغازه آبمیوه فروشی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن کارگر جوان بین بالابر و دیواره، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۸۵ به همراه گروه امداد و نجات ۱ را ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز به خیابان امام خمینی(ره)، بین خیابان کارون و خیابان قصرالدشت روانه کرد.

به گفته علی وزیری فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در یک مغازه آبمیوه فروشی، یک نفر کارگر حدودا ۲۰ ساله تبعه افغان در حال استفاده از دستگاه بالابر بود که ناگهان سر کارگر جوان بین کفی بالابر و دیواره مغازه گرفتار شده بود.

وی با اشاره به اینکه در هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی کارگر جوان کاملا بی هوش بود، ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص کارگر جوان را رهاسازی کردند و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: متاسفانه با تایید امدادگران اورژانس مشخص شد کارگر جوان در همان لحظات اولیه و براثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=68283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.