کل 26889
4

انفجار واحد مسکونی بر اثر نشت گاز در تهران

  • کد خبر : 14284
  • 15 اسفند 1395 - 21:19

انفجار یک واحد مسکونی در خیابان دیباجی جنوبی، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه ۶۱ را ساعت ۲۱:۲۸ شب گذشته به خیابان دیباجی جنوبی، حوالی کوچه رحیمی رهسپار کرد.

به گفته احمد جواهری افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، در قسمت انباری یک واحد مسکونی در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه انفجار رخ داده و شدت حادثه به حدی بود که دیواره شرقی و جنوبی و درب و پنجره های واحد مسکونی کاملاً تخریب شده بود.

وی افزود : بر اثر شدت انفجار به سه دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶، پژو پارس و پراید که در مجاورت ساختمان قرار داشتند خسارات مالی وارد شده بود که نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات فردی خود را به داخل واحد مسکونی رساندند.

این افسر آماده ادامه داد : آتش نشانان در حین جستجو یک مرد حدوداً ۵۸ ساله که دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود و چند نفر از ساکنان که دچار شوک زدگی شده بودند را از ساختمان خارج کرده و ایشان را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

جواهری در پایان گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران در دست بررسی است و نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.