کل 26853
0

انفجار مواد محترقه در تهران یک کشته و دو مصدوم داشت

  • کد خبر : 17274
  • 11 بهمن 1394 - 7:51
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی ناشی از انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در تهران یک کشته و دو مصدوم داشت.

سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۵۳ ظهر دیروز خبر انفجار شدید در یک منزل مسکونی و آتش سوزی در خیابان بهمن یار(یاخچی آباد سابق) به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حادثه در یک منزل مسکونی قدیمی دو طبقه به وسعت ۴۰ متر مربع روی داده و بر اثر شدت انفجار، شیشه های منازل اطراف نیز شکسته شد. 

ملکی با بیان اینکه انفجار موجب شکسته شدن علمک گاز این منزل و شدت آتش سوزی شد، افزود: ابتدا اعلام شد که فردی در محل حادثه حضور ندارد اما آتش نشانان در حین جستجو و عملیات اطفاء حریق با یک زن ۴۳ ساله و کودک هشت ساله اش مواجه شدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات پیکر بی جان یک مرد ۵۰ ساله را نیز پیدا کردند. 

وی افزود: آتش نشانان در ادامه عملیات با چند بسته مواد محترقه که برای جشن چهارشنبه آخر سال در این منزل جاسازی شده بود، برخورد کردند. 

ملکی تاکید کرد: مواد محترقه چند انفجار کوچک و بزرگ در این منزل مسکونی ایجاد کرد. 

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مادر و کودک هشت ساله به عوامل اورژانس تحویل داده شده و عملیات جستجو و ایمن سازی محل حادثه همچنان ادامه دارد.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.