کل 26890
2

انفجار منزل مسکونی در تهران

  • کد خبر : 14927
  • 24 آذر 1395 - 23:00

انفجار مهیب و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

وقتی ساکنان ساختمان مسکونی صدای انفجار را از یکی از واحدهای این ساختمان شنیدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۱۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، صبح روز گذشته خود را به خیابان دکتر حبیب اله، خیابان خارک رساندند.

ابوتراب قیاسی رئیس ایستگاه ۷۷ آتش نشانی در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی مشاهده شد که براثر انفجار همه شیشه های پنجره ها در طبقه دوم آن تخریب شده و بر روی سطح خیابان ریخته بود و قسمتی از این واحد مسکونی دچار آتش سوزی شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه در هنگام بروز انفجار هیچکس در واحد مسکونی حضور نداشت و آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به محل حادثه رساندند و شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این رئیس ایستگاه خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مالک واحد مسکونی، مأموریت خود را به پایان رساندند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.