کل 26893
1

انفجار شدید گاز و آتش سوزی در منطقه نارمک تهران

  • کد خبر : 18799
  • 25 اردیبهشت 1394 - 12:01
بر اثر انفجار شدید گاز در ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه نارمک تهران، یک واحد مسکونی تخریب و یک زن جوان به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

در ساعت ۰۹:۱۵ دقیقه صبح سه شنبه (۲۲ اردیبهشت) با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷۱ و گروه امداد و نجات ۱۲ به همراه خودرو دستگاه تنفسی را به محل حادثه در کوی نارمک، میدان هفتاد، کوچه بن بست سوم اعزام کرد.

عابدین شجاعی پور رئیس ایستگاه ۷۱ سازمان آتش نشانی تهران گفت: در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی تک واحدی و در طبقه دوم آن ناگهان انفجار شدیدی رخ داد که باعث تخریب دیوارها و شکسته شدن شیشه های ساختمان شد. 

وی افزود: همچنین در پی این حادثه، آتش سوزی وسیعی نیز در محل بوقوع پیوست که با گذشت زمان بر شدت آن افزوده می شد.

شجاعی پور ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به دو گروه تقسیم شدند گروه اول با بستن دستگاه تنفسی وارد ساختمان شده و به مقابله با شعله های آتش پرداختند که در نهایت توانستند آتش سوزی را در همان محل خاموش کنند و همچنین زن جوانی را که در داخل این واحد مسکونی گرفتار شده بود از میان دود و آتش خارج کرده و برای انجام درمان های لازم تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: گروه دوم از آتش نشانان نیز همزمان در داخل ساختمان و واحدهای مسکونی به جستجو پرداختند که موفق شدند دو زن ۵۴ و ۷۶ ساله از ساکنان را که در میان دود در طبقه چهارم محبوس شده بودند به سلامت به بیرون از ساختمان انتقال دهند. (پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18799

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.