کل 26875
1

انفجار دو منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در مرکزی

  • کد خبر : 16930
  • 06 فروردین 1395 - 11:37
 معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: نشت گاز موجب انفجار دو منزل مسکونی در این استان شد.

بر اساس اعلام این معاونت، در ساعت ۲۰ شب گذشته گزارشی از یک انفجار در خیابان ارشاد شهر ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.  

در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی ۲۴ ساله دچار سوختگی شده که توسط تیم درمانی به بیمارستان منتقل شد و با مهار آتش توسط آتش نشانی مشخص شد مقدار ای اسباب و اثاثیه منزل و دو دستگاه موتورسیکلت نیز که در حیاط پشتی منزل قرار داشتند، دچار حریق شده است.  

در نظریه اولیه آتش نشانی اعلام شد که منزل حادثه دیده چند روز خالی از سکنه بود و گاز در آن نشت کرده و به علت نامشخص و پس از ورود شخص مصدوم به منزل منفجر شده است.  

در سانحه ای دیگر که در ساعت حدود ۲۱ شب گذشته در یکی از منازل روستای کتیران علیاء شهرستان شازند به وقوع پیوست، آتش توسط تیم آتش نشانی مهار شد و این سانحه هیچ گونه خسارتی جانی به همراه نداشت.  

در این سانحه نیز بخشی از وسایل داخل منزل دچار حریق شده است.  

شهرستان ساوه دومین شهر بزرگ استان مرکزی است که بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۰ دارای ۲۵۹ هزار و ۳۰ نفر جمعیت است و شهرستان شازند نیز در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک قرار دارد و در این خطه نیز ۱۱۷ هزار و ۷۴۶ نفر زندگی می کند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.