کل 26877
0

انفجار در شرکت سیمان خوزستان ۸ کارگر را زخمی کرد

  • کد خبر : 13464
  • 04 مرداد 1396 - 18:39

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان بیان کرد : انفجار در کوره شرکت سیمان خوزستان در هفتکل در ظهر روز چهارشنبه ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

شهیار میرخشتی اضافه کرد : از ۸ نفر مصدوم، ۷ نفر دچار سوختگی با مواد مذاب و یک نفر دچار ضربه مغزی ناشی از سقوط ارتفاع شدند. 

وی ادامه داد: از این ۷ نفر ، ۶ نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز و یک نفر به بیمارستان مادر رامهرمز، و مصدوم دچار ضربه مغزی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند. 

فرماندار هفتکل نیز در این باره بیان کرد : حادثه انفجار کارخانه سیمان خوزستان ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه امروز بر اثر گیر کردن دریچه مواد مذاب، رخ داد و مواد مذاب از آن به بیرون پرتاب شد. 

اسحق مرادی اضافه کرد : به گفته مدیر عامل این کارخانه بر اثر انفجار ۶ نفر از کارگران مصدوم شدند.این در حالی است که اورژانس خوزستان تعداد مصدومان را هشت نفر اعلام کرده است.

وی گفت : ۵ نفر از مصدومان به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز اعزام شدند و یک نفر از مصدومان نیز که بر اثر سقوط از ارتفاع هنگام فرار از محل حادثه دچار شکستگی اعضا و ضربه مغزی شده بود به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد. 

وی بیان کرد: حال مصدومان ناشی از سوختگی رضایت بخش است. 

کارخانه سیمان خوزستان در ۱۵ کیلومتری جاده رامهرمز – هفتکل و در حوزه استحفاظی هفتکل واقع است. هفتکل در شرق خوزستان قرار دارد. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=13464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.