کل 26876
1

امدادرسانی هلال احمر به ۷۷۴ تن از متاثران سیل و آب‌گرفتگی طی هفته گذشته

  • کد خبر : 16754
  • 26 اردیبهشت 1395 - 10:55
قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۵۴۶ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۲ ‌هزار و ۶۴۸ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۴۳۴ تن از حوادث نجات یافتند.

مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، گفت: ۲۹۴ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۵۹ مورد شهری، ۳۴ مورد کوهستان، ۲۲ مورد سیل و آب‌گرفتگی، پنج مورد صنعتی و کارگاهی، سه مورد ساحلی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است. 

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ هزار و ۶۴۸ تن در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: یک‌هزار و ۳۶ تن در حوادث جاده‌ای، ۸۰۵ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۸ تن در حوادث شهری، ۵۶ تن در کوهستان، ۴ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، سه تن در ریزش آوار و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند. 

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به یک‌هزار و ۹۸۱ تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: بر این اساس به ۷۷۴ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۴۲۱ تن در حوادث جاده‌ای، ۷۸ تن در حوادث شهری، ۴۷ تن در کوهستان، چهار تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد. 

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به اسکان اضطراری ۹۷ تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: در مجموع در هفته گذشته ۹۴۳ تن مصدوم شدند که از این میان ۳۰۷ تن به مراکز درمانی منتقل و ۶۳۶ تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۴۳۴ تن از حوادث نجات یافتند.(ایسنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.