کل 26875
1

امدادرسانی هلال احمر به سه‌‌هزار و ۲۷۸ تن در حوادث هفته گذشته

  • کد خبر : 16692
  • 02 خرداد 1395 - 12:02
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اعلام وقوع ۵۵۴ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: سه ‌هزار و ۹۳۳ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۳۹۹ تن نیز از حوادث نجات یافتند.

به گزارش جمعیت هلال احمر، ناصر چرخساز با اعلام این خبر، گفت: ۲۹۲ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۴۴ مورد شهری، ۳۵ مورد کوهستان، ۱۴ مورد سیل و آب‌گرفتگی، ۸ مورد صنعتی و کارگاهی، ۸ مورد ساحلی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است. 

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی سه هزار و ۹۳۳ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: ۹۳۳ تن در حوادث جاده‌ای، ۷۲۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۵ تن در حوادث شهری، ۷۸ تن در کوهستان، ۹ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی،۴تن در ریزش آوار و بقیه در سایر حوادث آسیب دیده‌اند. 

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به سه‌‌هزار و ۲۷۸ تن در حوادث هفته گذشته، بیان کرد: بر این اساس به ۷۶۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۳۹۹ تن در حوادث جاده‌ای، ۵۷ تن در حوادث شهری، ۷۸ تن در کوهستان، ۹ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و بقیه در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد. 

وی با اشاره به اسکان اضطراری ۹۰ تن در حوادث هفته گذشته نیز خاطرنشان کرد: در مجموع در هفته گذشته ۲ هزار و ۲۲۱ تن مصدوم شدند که از این میان ۳۰۰ تن به مراکز درمانی منتقل و یک هزار و ۹۲۱ تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۳۹۹ تن از حوادث نجات یافتند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.