کل 26850
1
رئیس پلیس راهور ناجا ؛

افزایش ۳۸ درصدی سفر در کشور/ فوت ۲۸۸ نفر در تصادفات

  • کد خبر : 52120
  • 03 فروردین 1401 - 21:00
افزایش ۳۸ درصدی سفر در کشور/ فوت ۲۸۸ نفر در تصادفات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی سفر گفت: همزمان با آغاز طرح نوروزی ۲۸۸ نفر در تصادفات جاده‌ای و شهریا جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ نفر هم مجروح شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایسنا ، سردار سیدکمال هادیانفر در بازدید از محورهای مواصلاتی گیلان در شهرستان رودبار با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی سفر در کشور اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد سفرها و ترددها به استان مازندران و گیلان بوده است.

وی با بیان اینکه در سه روز گذشته کاهش دما، برودت هوا و همچنین ناپایداری جوی تمایل سفر به استان‌های جنوبی کشور افزایش پیدا کرده است، افزود: متاسفانه از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ و همزمان با شروع طرح نوروزی پلیس در سراسر کشور تقریبا ۲۸۸ نفر در تصادفات جاده‌ای و همچنین در شهرها جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۴۳۰۰ نفر هم مجروح شده‌اند.

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به اینکه در این مدت هر یک ساعت دوفوتی و بیش از ۲۹ مجروح داشته‌ایم.

سردار هادیانفر با تاکید براینکه بستن کمربند ایمنی برای همه رانندگان در جاده‌های کشور الزامی است از مردم خواست ضمن رعایت ایمنی در ترددها و احتیاط در سفرها از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کرده تا روزهای شادی در کنار خانواده خود داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=52120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.