کل 26875
4

آتش سوزی گسترده کارخانه ریسندگی کسری مهار شد

  • کد خبر : 14976
  • 19 آذر 1395 - 20:21

آتش سوزی کارخانه ریسندگی کسری کاشان با تلاش نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با وجود گستردگی و حجم فراوان، ظرف ۳ ساعت مهار شد.

سیدمهدی مجدالاشرفی در ارتباط با آتش‌سوزی کارخانه ریسندگی کسری کاشان بیان کرد: این آتش سوزی در ساعت ۱۶و۲۹ دقیقه به سازمان آتش سوزی و خدمات ایمنی کاشان اطلاع داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کاشان با بیان اینکه این کارخانه در شهرک صنعتی امیر کبیر کاشان قرار دارد افزود: این شهرک در ۱۰ کیلومتری کاشان و بین شهرستان برزک و نطنز واقع شده و یک ایستگاه آتش‌نشانی درآن وجود دارد.

وی اضافه کرد: به علت گستردگی آتش، یک تیم با ۴ ماشین سنگین، ۲ خودرو سبک، ۲ ماشین آبرسان و ۲۵ نیروی آتش‌نشان از کاشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

مجدالاشرفی عنوان کرد: عملیات مهار و خاموش کردن این آتش دو ساعت و لکه گیری از محل یک ساعت زمان برد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست ادامه داد: پس از بررسی های همه جانبه از سوی تیم های کارشناسی، علت آن اعلام می شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردای کاشان با تشکر ازهمکاری دیگر واحدهای موجود در این شهرک صنعتی خاطر نشان کرد: تمامی واحد های صنعتی و تجاری مستقر در این شهرک کمال مشارکت را با نیروهای این سازمان داشتند و البته امیدواریم با رعایت نکات ایمنی دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگوار نباشیم.(ایمنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.