کل 26883
3

آتش سوزی کلینیک درمانی در چهارراه ولیعصر(عج)

  • کد خبر : 72416
  • 08 مهر 1402 - 18:45
آتش سوزی کلینیک درمانی در چهارراه ولیعصر(عج)

آتش سوزی در کلینیک درمانی در چهارراه ولیعصر(عج) با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۰۹:۲۰ دقیقه صبح امروز در پی تماس کارکنان یک کلینیک درمانی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام آتش سوزی بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه های ۴۶، ۱۸و گروه امداد و نجات ۱۴ را به همراه خودروی تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به خیابان ولیعصر(عج)، کوچه نیکویی روانه کرد.

محمود شکیبافر رییس ایستگاه یک منطقه پنج عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره تصریح کرد: یک ساختمان ۴ طبقه دارای چندین اتاق در هر طبقه با کاربری کلینیک درمانی که در طبقه ۴ چهارم یکی از اتاق ها به مساحت تقریبی ۳۰ متر مربع دچار آتش سوزی شده و ساختمان مملو از دود شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با حفظ ایمنی فردی کامل پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی، آتش را به طور کامل خاموش کردند و از سرایت آن به اتاق های اطراف جلوگیری کردند.

شکیبافر اظهار داشت: آتش نشانان با استفاده از فن های آتش نشانی دود جمع شده در طبقات را تخلیه کردند و با ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است: در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=72416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.