کل 26853
2
سخنگوی صنعت برق هرمزگان :

آتش سوزی پست برق در بندرعباس

  • کد خبر : 47819
  • 01 آبان 1400 - 23:08
آتش سوزی پست برق در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایسنا ، پست۲۳۰ کیلوولت تپه دارایی بندرعباس از ساعتی قبل دچار آتش سوزی شده است.

سخنگوی صنعت برق هرمزگان ظهر امروز (اول آبان ماه) در این خصوص گفت: اکنون تمام ظرفیت برای خاموشی این پست برق ادامه دارد و برق مناطق گلشهر شمالی و جنوبی قطع شده است.

عباسی با بیان اینکه در پی اشکال فنی و وقوع آتش سوزی در یکی از پست های انتقال شهر بندرعباس ، برق برخی محلات شهر بویژه محله های شرق و شمال بندرعباس و جزیره هرمز دچار قطعی شده است، اظهار کرد: با تلاش همکاران ما در شرکت برق منطقه ای و رفع اشکال از پست آسیب دیده، برق مناطق قطع شده بزودی وصل خواهد شد .

وی در پایان افزود: علت آتش سوزی ترکیدگی بوشینگ یکی از ترانس بوده و عمدی در کار نیست.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این خصوص گفت: پست برق فوق توزیع که تقریبا برق  ۲۵ درصد شهر بندرعباس را تأمین می‌کرد، پیش از ظهر امروز دچار آتش‌سوزی شد.

مهرداد حسن زاده اظهار کرد: این آتش‌سوزی به حدی مهیب بود که همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر بندرعباس فراخوان شدند و اگر آتش در بخش اصلی مهار نمی‌شد، خسارات بسیار فراتر از انتظار و تصور بود اما با همت آتش‌نشانان و مدیریت صحنه حادثه، آتش سوزی در بخش اولیه مهار و کنترل و سپس اطفا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان این که هم اکنون برق برخی محلات شهر بندرعباس قطع است، خاطرنشان کرد: مدیریت برق و حوزه دیسپاچینگ در حال مدیریت شبکه به منظور جبران انتقال برق به برخی محلات هستند و تا غروب امروز برق محلاتی که بدلیل این سانحه قطع شده‌اند، وصل خواهند شد.

گفته می‌شود این پست ۲۳۰ کیلوولت در حوزه عملیاتی برق منطقه‌ای بوده است که البته با تبدیل برق فوق توزیع به برق شهری، برق برخی محلات شهر بندرعباس را تأمین می‌کرده که اکنون این محلات برق ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=47819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.