کل 26853
1

آتش سوزی مغازه جمع آوری ضایعات و سوختگی یک کارگر

  • کد خبر : 17438
  • 21 دی 1394 - 9:33
بالکن مغازه جمع آوری ضایعات بر اثر بی احتیاطی کارگران آن طعمه آتش سوزی شد.

بالکن این مغازه محل استراحت کارگران آن بود و توسط سیلندر ۱۱ کیلویی و بخاری گرم می شد کع عصر دیروز ناگهان بر اثر نشت گاز از شیلنگ آن آتش گرفت و یک نفر از کارگران هم که درحال استراحت بود داخل آتش گرفتار و دچار سوختگی شد. 

شاهدین این حادثه بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند که ستاد فرماندهی نیز در ساعت ۱۶:۵۲ عصر دیروز زنگ ایستگاههای ۴۸ و ۱۱۷ را بصدا درآورد و آتش نشانان را روانه محله سرآسیاب، خیابان شهید واضحی فر کرد. 

پرویز نجاریان رئیس ایستگاه ۱۱۷ آتش نشانی تهران دراین باره گفت: دراین حادثه بالکن ۳۵ متر مربعی طبقه فوقانی یک باب مغازه جمع آوری ضایعات مختلف به علت نشت گاز مایع پس از یک انفجار خفیف دچار آتش سوزی شد. 

وی اضافه کرد: هنگام رسیدن نیروهای عملیات، شعله های آتش این مغازه را کاملاً در بر گرفته وآتش درحال سرایت به مغازه های اطراف بود که بنا به اظهارافراد حاضردرمحل، یک کارگر ۵۰ ساله مغازه نیز داخل این آتش سوزی محبوس شده بود. 

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع برق و ایمن کردن محل با کشیدن لوله آبدهی وارد بالکن شدند و ضمن قطع شیر سیلندر گاز مایع مشغول خاموش کردن آتش شده واز گسترش آن به اطراف جلوگیری کردند.  

نجاریان ادامه داد: پس از جستجو در داخل مغازه مشخص شد که قبل از رسیدن آتش نشانان، فرد محبوس شده که از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی جزئی شده بود توانسته بود خودرا از طریق بالکن به بیرون از مغازه برساند.  

وی با اعلام این که کارگرمصدوم برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر در مورد این حادثه همچنان توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.