کل 26853
5

آتش سوزی مرگبار یک شهروند در منزل مسکونی

  • کد خبر : 75087
  • 12 آذر 1402 - 18:46
آتش سوزی مرگبار یک شهروند در منزل مسکونی

آتش سوزی منزل مسکونی در میدان امام حسین(ع)، باتلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی تماس شاهدین حادثه و گزارش آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی قدیمی بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۲ و۱۲۰ ساعت ۱۳:۲۰ پنجشنبه گذشته به خیابان انقلاب، نرسیده به میدان امام حسین(ع)خیابان نیکزاد. اسکویی اعزام شدند.

هومن مسعودی افسر آماده منطقه شش عملیات که در محل حادثه حضور یافته بود در این باره گفت: آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه قدیمی به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع رخ داده بود.

وی ادامه داد: در زمان رسیدن نیروها به محل حادثه طبقه دوم ساختمان کاملاً شعله ور شده بود و دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می کشید و با توجه به اطلاعات به دست آمده ۱ نفر داخل ساختمان در میان حجم زیادی از آتش و دود در داخل واحد مسکونی گرفتار شده بود که از موقعیت مکانی دقیق ایشان اطلاعاتی در اختیار آتش نشانان نبود.

افسرآماده منطقه شش عملیات در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه، همزمان با قطع برق و گاز و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی با کشیدن یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش گروه دیگری از آتش نشانان نیز جهت یافتن فرد یا افراد محبوس شده احتمالی وارد ساختمان شدند.

وی افزود: آتش نشانان عملیات جستجو را در محل آتش سوزی آغاز کردند که موفق شدند یک نفر مرد ۵۵ ساله را که بیهوش و دچار سوختگی شده بودند از ساختمان خارج و به محیطی امن منتقل و جهت معاینات تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دهند ولی متاسفانه با تایید پرسنل اورژانس مصدوم جان باخته بود.

مسعودی خاطرنشان کرد: آتش نشانان ضمن عملیات مهار آتش پس از انجام لکه گیری نهایی، ایمن سازی موقعیت و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=75087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.