کل 26847
2

آتش سوزی مجتمع ۴۰ واحدی در شهر گلبهار خراسان رضوی و نجات ۶ نفر

  • کد خبر : 13567
  • 19 تیر 1396 - 20:58

فرمانده نوبت کاری عصر سازمان آتش نشانی شهر جدید گلبهار خراسان رضوی بیان کرد : ۶ نفر از میان شعله های آتش و دود ناشی از آتش سوزی یک مجتمع مسکونی ۴۰ واحدی در این شهر نجات پیدا کردند.

علی میری اضافه کرد  : این آتش سوزی عصر امروز رخ داد و آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. 

وی گفت : کانون آتش واحد مسکونی واقع در طبقه دوم این مجتمع چهار طبقه بود و آتش سوزی در شرایط توسعه به سازمان اعلام شده بود. 

وی با بیان اینکه این واحد مسکونی به طور کامل زیر آتش رفته بود و آتش در حال سرایت به تراس طبقه سوم و نمای ساختمان بود ، ادامه داد : آتش به سرعت توسط آتش نشانان مهار شد. 

میری با بیان اینکه عملیات اطفا و جستجو در این مجتمع حدود سه ساعت به طول انجامید ، اظهار کرد :سه کودک به همراه مادرشان در طبقه چهارم و مادر و فرزندی نیز که در طبقه سوم در میان دود محبوس شده بودند به سرعت با تلاش آتش نشانان به بیرون از مجتمع منتقل و برای درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. 

وی با بیان اینکه واحد مسکونی که کانون آتش بود به طور کامل سوخته است ، خاطرنشان کرد : علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است. 

به گفته شاهدان ماجرا این مجتمع مجهز به سامانه اعلام حریق نبوده و سامانه اطفای حریق نیز فعال نبوده است. 

شهر جدید گلبهار در ۳۵ کیلومتر شمال غربی شهر مشهد بعنوان یکی ازشهرهای اقماری درمحور مشهد –قوچان است که ازجنوب به سلسله جبال کوههای بینالود و از شمال به رشته کوههای هزارمسجد و کشف رود منتهی می شود وهمجواربا شهرستان چناران وشهرگلمکان می باشد. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=13567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.