کل 26890
0

آتش سوزی مجتمع مسکونی و نجات ۱۵ نفر از ساکنان

  • کد خبر : 14822
  • 07 دی 1395 - 19:36

نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی تهران با حضور در محل آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی، ۱۵ شهروند را از محل حادثه نجات دادند.

به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی، آتش نشانان ایستگاه ۷۴ و ۲۷ به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی، عصر روز گذشته خود را به فلکه دوم شهران، حوالی خیابان ششم غربی رساندند.

حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در خصوص این حادثه بیان کرد: در طبقه منفی دو ساختمانی مسکونی پنج طبقه دارای ۱۸ واحد مسکونی، یک انباری ۴ مترمربعی دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی طبقات این ساختمان را فراگرفته بود.

وی اضافه کرد: با توجه به سرایت دود ناشی از آتش سوزی به راهروها و طبقات مجتمع مسکونی، نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری تجهیزات کامل و لوله های آبدهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این مدیر منطقه تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان خود را به راهروها و طبقات بالایی مجتمع مسکونی رساندند و پس از جستجو ۱۵ نفر از شهروندان را از محل حادثه خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

حسین بیگی خاطرنشان کرد: چندین نفر از شهروندان که به صورت جزئی دچار دود زدگی شده بودند برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مدیریت مجتمع مسکونی، مأموریت خود را به پایان رساندند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14822

نوشته های مشابه

14تیر
محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند
دیوید جان از کره جنوبی در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری:

محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند

12تیر
دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد

دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.