کل 26853
1

آتش سوزی مجتمع مسکونی در خیابان فرمانیه و نجات ۱۰ نفر از میان دود و آتش

  • کد خبر : 17565
  • 06 دی 1394 - 1:34
آتش سوزی دفتر مدیریت مجتمع مسکونی در خیابان فرمانیه، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

طی تماس نگهبان این مجتمع مسکونی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۱۸:۵۰ شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۶ و ۶۱ به همراه گروه امداد و نجات ۴، خودرو نردبان، خودرو حامل تشک نجات و خودرو حامل دستگاه تنفسی را به خیابان فرمانیه، کوچه آبکوه چهارم اعزام کرد. 

محمود شادکی مدیر منطقه ۳ عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: طبقه دوم یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه که دفتر مدیریت در این طبقه قرار داشت، دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی راهروها و طبقات این مجتمع مسکونی را فرا گرفته بود. 

وی افزود: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی خود را به طبقه دوم رساندند و با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند. 

مدیر منطقه ۳ عملیات با اشاره به سرایت دود ناشی از آتش سوزی به واحدهای دیگر، ادامه داد: همزمان گروه دوم آتش نشانان به جستجو در طبقات پرداختند و موفق شدند ۱۰ نفر از ساکنان را که در میان دود غلیظ در راهروها گرفتار شده بودند را از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند. 

شادکی اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش خود از سرایت آتش سوزی به واحدهای دیگر جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مالک آن به مأموریت خود پایان دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.