کل 26857
1

آتش سوزی کارگاه نجاری در خلازیل

  • کد خبر : 17098
  • 11 اسفند 1394 - 10:00
بروز آتش سوزی در کارگاه نجاری، آتش نشانان سه ایستگاه را به محله خلازیل کشاند.

با تماس نگهبان سوله مبل سازی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش که از کارگاه مبل سازی به آسمان زبانه می کشید، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۰۶:۲۳ صبح امروز آتش نشانان ایستگاه های ۸۱، ۲۲، ۳۵، خودروی حامل دستگاه های تنفسی و خودروی تانکر آب را به محله خلازیل، چهار راه شقایق، گاراژ مهتاب اعزام کرد. 

رضا هاشمی شال افسر آماده منطقه ۷ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: دو کارگاه نجاری و مبل سازی به مساحت تقریبی ۳۰۰ متر مربع طعمه آتش سوزی شده بودند. 

وی افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق گاراژ با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد کارگاه شده و با استفاده از لوله های آبدهی اقدام به مهار شعله های در حال سرایت به دیگر کارگاه ها کردند که پس از عملیاتی یک ساعته موفق شدند که آتش را خاموش کرده و محل را ایمن کنند. 

افسر آماده منطقه ۷ عملیات خاطرنشان کرد: آتش نشانان بعد از مهار آتش، اقدام به جابجایی و تخلیه لوازم سوخته شده به خارج از کارگاه ها کردند و پس از اطمینان از ایمن شدن محل حادثه با ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالکان مبنی بر استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، به ماموریت خود پایان دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.