کل 26848
1

آتش سوزی ساختمان مسکونی و نجات کودک ۷ ساله از میان شعله های آتش در اصفهان

  • کد خبر : 14533
  • 12 بهمن 1395 - 21:47

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان اصفهان از حریقی در ساختمان دو طبقه، واقع در خیابان زینبیه اصفهان خبر داد.

محمد شریعتی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان اصفهان بیان کرد: با اعلام خبر حریق ساختمان دو طبقه، واقع  در خیابان زینبیه اصفهان بلافاصله اکیپ ایستگاه های ۷-۱۹  به همراه افسران کشیک وقت راهی محل مذکور شدند و در کمتر از سه دقیقه به محل رسیدند.

وی اضافه کرد: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق در قسمت پارکینگ و طبقه همکف منزل مسکونی  بودند که با توجه به دود و شعله ناشی از حریق، اکیپ اعزامی، بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس حریق، اقدام به جستجو در دود در هر دو طبقه و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق پارکینگ و طبقه همکف  اقدام نمودند.

شریعتی در ادامه گفت: با حضور به موقع اکیپ اعزامی یک کودک ۷ ساله در طبقه اول، همچنین یک زن و سه نفر مرد از میان شعله های آتش به بیرون انتقال  یافتند.

شریعتی افزود : خوشبختانه حال چهار نفر از افراد نجات یافته مساعد گزارش شده است و تنها کودکی که دچار دودگرفتگی شده بود ، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت که هم اکنون وی نیز از وضعیت عمومی مطلوبی برخوردار است و این حریق تنها خسارت مالی در بر داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علت این حریق هم اکنون توسط کارشناسان حریق این سازمان تحت بررسی می باشد  و خبر آن متعاقبا اعلام خواهد شد.(ایمنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.