کل 26853
4

آتش سوزی در کارگاه نجاری و رنگکاری

  • کد خبر : 75037
  • 11 آذر 1402 - 22:06
آتش سوزی در کارگاه نجاری و رنگکاری

بروز آتش سوزی در کارگاه نجاری و رنگ کاری مصنوعات چوبی، با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، رخداد این حادثه ساعت ۰۷:۱۵ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۲ به همراه خودروی دستگاه تنفسی، تانکر آب و افسر ایمنی را به صورت کمکی آتش نشانان اسلامشهر و چهاردانگه به سمت بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، چهاردانگه میدان پدر اعزام نمودند.

عباس سرافرازی مدیر منطقه چهارعملیات، دراین باره گفت: محل حادثه یک باب کارگاه نجاری و رنگ کاری، مصنوعات چوبی به مساحت ۵۰۰ متر مربع بود که در زمان رسیدن نیروها کاملا شعله ور شده بوده و آتش و دود در حال سرایت به کارگاههای همجوار خود بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق کارگاه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از چهار جهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه خود این آتش سوزی گسترده را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی چهار دانگه در دست بررسی است.

اتنهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=75037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.