کل 26848
1

آتش سوزی در کاروانسرای قدیمی جان یک کارگر را گرفت

  • کد خبر : 14947
  • 22 آذر 1395 - 21:08

آتش سوزی در یک کاروانسرای قدیمی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک کاروانسرای قدیمی شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه ۴۷ و ۳۵ را ساعت ۲۳:۵۶ شب گذشته به محله صالح آباد غربی، شهرک رسالت اعزام کرد.

احمد علی زارع تیموری افسر آماده منطقه هفت عملیات در این خصوص اظهار کرد: در یک کاروانسرای قدیمی تعداد زیادی انبارهای کوچک مملو از انواع لوازم و اجناس، یک اتاقک ۱۰ متر مربعی که از آن به عنوان اتاقک کارگری استفاده می شد آتش گرفته و کاملاً شعله ور بود.

وی اضافه کرد: سقف این اتاقک از تیرچه های چوبی ساخته شده و براثر شدت حرارت کاملاً تخریب شده بود که آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات ویژه، دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی خود را به اتاقک رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این افسر آماده افزود: نیروهای عملیاتی در حین مهار شعله های آتش با جسد سوخته یک مرد حدوداً ۶۵ ساله که بنا به اظهار شاهدان تبعه افغان بوده و شب ها در این اتاقک استراحت می کرد مواجه شدند که به سرعت جسد را از اتاقک خارج کرده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

زارع تیموری در پایان گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران در دست بررسی است و نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، به مأموریت خود پایان دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.