کل 26912
1

آتش سوزی در مجتمع مسکونی

  • کد خبر : 16792
  • 20 اردیبهشت 1395 - 10:42
آتش سوزی مجتمع مسکونی در بلوار ارتش خسارات مالی فراوانی را بر جای گذاشت.

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاههای ۶۱ و ۱۰۶ به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی و خودرو نردبان ۵۵ متری را ساعت ۱۴ روز گذشته به بلوار ارتش، خیابان اراج، خیابان گلزار اعزام کرد. 

مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: دراین حادثه قسمت اتاق خواب، سونا و اتاق پذیرائی یکی از واحدهای مسکونی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در طبقه ششم یک مجتمع مسکونی شش طبقه ناگهان دچار آتش سوزی شد. 

وی با اعلام اینکه دود ناشی از آتش سوزی به راهرو و واحدهای دیگر سرایت کرده بود و احتمال گرفتار شدن ساکنان در این مجتمع مسکونی وجود داشت، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات فردی، نردبان و لوله های آبرسانی خود را به طبقه ششم رساندند و در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند. 

معاون منطقه سه عملیات در ادامه ابراز داشت: گروه دوم آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی عملیات جستجو در مجتمع مسکونی را آغاز کردند و پس از بررسی ساختمان، یک نفر بانوی میانسال که در یکی از واحدهای مسکونی گرفتار شده بود را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال داند. 

بهروز با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه سه عملیات در دست بررسی است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16792

نوشته های مشابه

14تیر
محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند
دیوید جان از کره جنوبی در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری:

محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند

12تیر
دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد

دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.