کل 26853
1

آتش سوزی در ساختمان تجاری اداری تهران و نجات ۲۶ نفر

  • کد خبر : 18452
  • 13 مرداد 1394 - 20:25
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در ساختمان تجاری و اداری در میدان گلها خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۶ نفر از ساکنان این ساختمان توسط آتش نشانان نجات یافته و یک نفر دچار دود گرفتگی خفیف شد.

سید جلال ملکی عصر دوشنبه افزود: ساعت ۱۴:۱۹ دیروز آتش سوزی در یک ساختمان تجاری و اداری در میدان گلها خیابان کاج جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و خودروی تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش سوزی در طبقه همکف یک ساختمان پنج طبقه روی داده بود اظهار کرد: یک اطاقک کوچک که محل نگهداری کنتورهای برق این ساختمان بود به یکباره دچار آتش سوزی شد و دود زیادی طبقات را فرا گرفت.

ملکی ادامه داد: گروهی از آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروهی دیگر به همراه دستگاه های تنفسی به کمک افراد محبوس شده پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در این حادثه ۲۶ نفر از افرادی که در شرایط ناایمن گرفتار بودند را به قسمت پشت بام این ساختمان هدایت و پس از خاموش شدن آتش این افراد را به سلامت از ساختمان خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در این حادثه تنها یک مرد میانسال دچار دود گرفتگی خفیف شد که آتش نشانان این فرد را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل را در ساعت ۱۶:۷ در اختیار مالک و کارشناسان آتش نشانی برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی قرار دادند. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.