کل 26847
1

آتش سوزی در اتاق کارگران ساختمانی

  • کد خبر : 17970
  • 19 آبان 1394 - 2:21
آتش سوزی در طبقه منفی چهار ساختمان در حال ساخت، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله ساعت ۱۲:۲۷ امروز آتش‌نشانان ایستگاه ۷۱ و ۷۳ به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی را به خیابان شریعتی، خیابان معلم، خیابان مرودشت اعزام کرد. 

عابدین شجاعی پور رئیس ایستگاه ۷۱ در این باره گفت: اتاق استراحت کارگران در طبقه منفی چهار یک ساختمان در حال ساخت دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید. 

وی با اشاره به اینکه دود ناشی از این آتش سوزی راه پله ها و قسمت های دیگر این ساختمان را فرا گرفته بود، ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق ساختمان، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و آتش که در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان بود را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این رئیس ایستگاه خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تخلیه دود ناشی از آتش سوزی با استفاده از فن های فشار مثبت و تحویل محل حادثه به مالک آن، به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ علت آتش سوزی نشت گاز از اتصالات اجاق خوراک پزی و رسیدن شعله به آن و در نهایت آتش سوزی اعلام شده است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.