کل 26912
2

آتش سوزی انباری مجتمع مسکونی و نجات ۲۴ شهروند از میان آتش و دود

  • کد خبر : 15924
  • 25 مرداد 1395 - 12:42
آتش سوزی در انباری مجتمع مسکونی، با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.

طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۸ و ۳۴ به همراه خودرو بالابر و خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی در ساعت ۱۳:۱۷ روز گذشته به جاده مخصوص کرج، خیابان بیمه سوم اعزام شدند. 

منوچهر رهی افسر آماده منطقه یک عملیات در مورد این حادثه بیان کرد: در طبقه منفی یک ساختمانی ۵ طبقه دارای ۱۵ واحد مسکونی، یک انباری با مساحت تقریبی ۱۰ مترمربع مملو از ضایعات و لوازم خانگی دچار آتش سوزی شده و دود بسیار زیادی طبقات این مجتمع مسکونی را در بر گرفته بود. 

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند. 

این افسر آماده افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از خودرو بالابر وارد ساختمان شدند و پس از جستجو در مجتمع مسکونی، ۲۴ نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند. 

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی با سرعت عمل خود از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مدیریت ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=15924

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.