کل 26895
2

آتش جان دهیار روستای روح آباد خواف را گرفت

  • کد خبر : 77328
  • 09 بهمن 1402 - 22:21
آتش جان دهیار روستای روح آباد خواف را گرفت

عضو شورای اسلامی روستای روح آباد از توابع بخش سلامی خواف گفت:‌ “ابوتراب فرقانی” دهیار این روستا جمعه شب بر اثر حادثه آتش سوزی جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایرنا ، محمد حیدرپور افزود:‌ به دنبال تماس جمعی از اهالی روستای روح آباد مبنی بر وقوع آتش سوزی در ساختمان دهیاری نیروهای امدادی به محل اعزام شدند و پس از این که همسایگان موفق نشدند از در دهیاری وارد ساختمان شوند از در پشتی دهیاری و با شکستن شیشه وارد ساختمان دهیاری شدند.

وی ادامه داد:‌نیروهای بعد از خاموش کردن آتش و دودزایی و خارج کردن دود از ساختمان دهیاری متوجه شدند که دهیار این روستا بر اثر حریق جان خود را از دست داده است.

عضو شورای اسلامی روستای روح آباد گفت: میزان دود ناشی از سوختن لوازم دهیاری به حدی بود که افراد وقتی ابتدا وارد دهیاری شدند متوجه فوت دهیار نشدند و پس از دودزایی متوجه فوت این فرد می شوند.

 

 

شنیده ها حاکی است دهیار روستای روح آباد دارای سابقه بیماری تشنج بوده که ظاهرا بعد از آن که برای انجام کار به ساختمان دهیاری مراجعه می کند بعد از مدتی دچار تشنج می شود و بر روی بخاری برقی روشن در دهیاری می افتد و همین مساله منجر به سوختگی و فوت وی می شود.

روستای روح‌آباد در حدود ۴۰ کیلومتری شهر خواف و از توابع بخش سلامی این شهرستان است.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با چهار بخش “سلامی،‌جلگه زوزن،‌ سنگان و مرکزی” ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=77328

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.