کل 26910
3

نگهداری نا ایمن سیلندرهای گاز کلر حادثه ساز شد

  • کد خبر : 18093
  • 04 آبان 1394 - 1:04
آتش نشانان با حضور به موقع و تلاش فراوان خود توانستند، از نشت گاز کلر در یک مجموعه ورزشی جلوگیری کرده و آن را مهار کنند.

در پی تماس مسئولین یک مجموعه ورزشی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر نشت گاز کلر در این مجموعه ورزشی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۱۲:۴۱ روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۲۷ را به بلوار آیت ا… کاشانی، خیابان باهنر، کوچه آسمان اعزام کرد.

محمود کبودوند افسر آماده منطقه یک عملیات در این خصوص گفت: در محل حادثه در قسمت استخر یک مجموعه ورزشی به علت نگهداری ناایمن تعدادی سیلندر گاز کلر، در محیط باز و فرسودگی این سیلندرها موجب نشت شدید گاز شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی با رعایت کامل نکات ایمنی بلافاصله محل حادثه را ایمن سازی و با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به جستجو در قسمت های مختلف برای نجات محبوسین احتمالی کردند.

کبودوند خاطرنشان کرد: متأسفانه در جریان جستجو برای یافتن محبوسین احتمالی، یکی از آتش نشانان به نام(علیرضا فرمانی) از ناحیه هر دو چشم دچار مصدومیت و به عوامل اورژانس حاضر در محل سپرده شد.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به مسئولین استخر و تحویل محل حادثه به آن ها به مأموریت خود پایان دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.