کل 26889
3

نشت گاز و انفجار واحد مسکونی یک نفر را مصدوم کرد

  • کد خبر : 13584
  • 15 تیر 1396 - 17:22

نشت گاز شهری در خیابان آزادی موجب بروز انفجار شدید و تخریب یک واحد مسکونی و نیز مصدومیت پسری نوجوان شد.

همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه ۸ را ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته به خیابان آزادی، خیابان حبیب زادگان روانه کرد.

سعید کاظمی رییس ایستگاه ۸ آتش نشانی در مورد این حادثه بیان کرد : انتشار گاز شهری درطبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه با ۱۴ واحد مسکونی باعث شد یک واحد مسکونی تخریب و همچنین پسر ۱۴ ساله ای دچار سوختگی شود.

وی با اشاره به تخریب تعدادی ازدیوارها و پنجره های این واحد مسکونی ۷۵ متر مربعی و همچنین وارد امدن خسارت به در و پنجره واحد های مسکونی دیگر بر اثر موج انفجار شدید، اضافه کرد : آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل ساختمان، خود را به طبقه دوم ساختمان رساندند و این پسر نوجوان را از ساختمان خارج کرده و وی را برای انتقال به بیمارستان تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رییس ایستگاه آتش نشانی با اعلام این که این انفجار هیچ گونه آتش سوزی به دنبال نداشت، گفت : نیروهای عملیاتی به ایمن سازی کامل محل حادثه پرداختند و همچنین با جستجو در واحدهای دیگر از محبوس نشدن دیگر ساکنان اطمینان حاصل کردند.

گفتنی است تحقیقات بیشتر در خصوص دلایل وقوع این حادثه و نیز نشت گاز از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=13584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.