کل 26869
3

مهار آتش سوزی در برج ۱۲ طبقه و نجات جان ۲۵ نفر

  • کد خبر : 18087
  • 05 آبان 1394 - 0:19
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک برج مسکونی ۱۲ طبقه ۴۷ واحدی در حوالی اتوبان شهید بابایی خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم نداشت و با تلاش آتش نشانان ۲۵ نفر از ساکنان این ساختمان نجات یافتند.

سید جلال ملکی روز دوشنبه افزود: در ساعت ۹:۲۳ آتش سوزی در یک برج مسکونی در یکی از شهرک های مسکونی حوالی اتوبان شهید بابایی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در یکی از واحدهای طبقه پنجم این برج ۱۲ طبقه مسکونی آتش کاملا شعله ور و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی از ساکنان این ساختمان در میان دود آتش در وضعیت نامناسبی قرار داشتند افزود: آتش نشانان به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند گروهی وارد عملیات خاموش کردن آتش شدن و گروهی دیگر به همراه دستگاههای تنفسی مشغول عملیات نجات شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان ۲۵ زن، مرد و کودک که در شرایط ناایمن قرار داشتند را به پشت بام هدایت کرده و آتش نیز در کمترین زمان ممکن خاموش شد.ن

ملکی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشت خاطرنشان کرد: در ساعت ۱۰:۳۶ دیروز محل در اختیار کارشناسان سازمان آتش نشانی برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی قرار گرفت.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.