کل 26918
1

فقر حرکتی، سلامت کارمندان را تهدید می‌کند

  • کد خبر : 22002
  • 29 مهر 1398 - 22:56
فقر حرکتی، سلامت کارمندان را تهدید می‌کند

فقر حرکتی، سلامت کارمندان را تهدید می‌کند

فرماندار اصفهان گفت: منابع انسانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های سازمانی بوده و سلامت جسمی کارکنان، سلامت روحی آنان را به همراه دارد، اما امروز فقر حرکتی سلامت کارمندان را تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی در جلسه کارگروه اجتماعی-فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده شهرستان، با تأکید بر اهمیت توجه به مقوله سلامت کارکنان، اظهار کرد: فقر حرکتی به عنوان یک عارضه، گریبان‌گیر کل جامعه به ویژه جامعه کارمندی شده که در آینده می‌تواند در سلامت آنان تأثیر منفی بگذارد.

وی افزود: منابع انسانی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های سازمانی بوده و سلامت جسمی کارکنان، سلامت روحی آنان را به همراه دارد و با اجرای برنامه‌های ورزشی و تأکید بر گسترش آن‌ها در سازمان، بازدهی و نتیجه مطلوب‌تری، حاصل می‌شود.

فرماندار اصفهان، خاطرنشان کرد: متأسفانه، امروز فقر حرکتی در خانواده‌ها نیز پدیدار شده که باید با برنامه‌ریزی جدی، از آن پیشگیری شود.

سیستانی با بیان اینکه هرم سنی جمعیت کشور به سمت سالمندی پیش می‌رود، گفت: به منظور داشتن جامعه‌ای جوان، فعال و پویا، باید اقدامات جدی‌تری در خصوص اصلاح هرم سنی جمعیت کشور انجام شود.

وی بر لزوم توجه و فراهم کردن تسهیلات برای سالمندان تأکید کرد و افزود: علاوه بر دولت، باید زمینه برای ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران پیرامون مقوله سالمندان مهیا شود که خوشبختانه خیریه‌های بسیاری در این جهت فعالیت می‌کنند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: باید با همکاری بین بخشی و با تکیه بر سند ملی سلامت، برنامه‌ای مدون تهیه و جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی، ارائه و نتایج آن‌ها، ارزیابی و پایش شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=22002

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.