کل 26883
3

روز شلوغ و پرحادثه هلال احمر اردکان

  • کد خبر : 72176
  • 29 شهریور 1402 - 17:57
روز شلوغ و پرحادثه هلال احمر اردکان

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان:دو حادثه در محور نایین به اردکان و یک حادثه صنعتی و کارگاهی ۶ نفر حادثه دیده در پی داشت که با تلاش نجاتگران هلال احمر اردکان امدادرسانی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از خبرگزاری صداوسیما ؛ جواد کمال آبادی با اعلام روز پر حادثه در محور‌های اردکان و امدادرسانی توسط نیرو‌های هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: در گزارشی صبح امروز ساعت ۱۰:۳۴ مبنی بر حادثه واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۵۵ محور اردکان به نایین، بلافاصله تیم امداد و نجات جاده‌ای سید نور الدین اردکان به محل حادثه اعزام شد.روز شلوغ و پرحادثه هلال احمر اردکان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: این حادثه ۳ نفر حادثه دیده در پی داشت که توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر و دیگر دستگاه‌های امدادی اقدامات اولیه درمانی صورت و بوسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

کمال آبادی عنوان کرد: ظهر امروز ساعت ۱۴:۳۶ نیز واژگونی خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۶ پایگاه جاده‌ای هلال احمر لاین نایین به اردکان اتفاق افتاد که بلافاصله تیم امداد و نجات جاده‌ای سید نور الدین به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: در این حادثه ۱ نفر مصدوم که در خودرو گیر افتاده بود که بوسیله ست نجات توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی و پس از اقدامات اولیه درمانی و پیش بیمارستانی بوسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: در حادثه‌ای دیگر که ظهر امروز ساعت ۱۵ به مرکز eoc استان گزارش شد واژگونی لودر در معدنی در محور چک چک به اردکان که ۲ حادثه دیده در پی داشت.

کمال آبادی عنوان کرد: بلافاصله پس از گزارش این حادثه تیم امداد و نجات جاده خرانق و یک تیم عملیاتی پشتیبان از شعبه به محل حادثه اعزام شدند که پس از رسیدن به محل حادثه با توجه به اینکه ۱ مصدوم در زیر دستگاه لودر گیر افتاده بود بوسیله ست نجات رهاسازی و اقدامات اولیه درمانی توسط نجاتگران هلال احمر برای هر دو حادثه دیده انجام و جهت انتقال به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: صبح امروز هم در حادثه واژگونی اتوبوس در محور خرانق که ۵۱ مصدوم در پی داشت نیز تیم امداد و نجات خرانق حضور و به همراه دیگر عوامل امدادی در صحنه مشغول امدادرسانی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان در پایان ضمن تشکر از عوامل امدادی و نیروی انتظامی و اورژانس و دیگر دستگاه‌های امدادی جهت پوشش امدادی حوادث گفت: سامانه تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی ازطرف مردم است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=72176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.