کل 26859
1

تولیدی لوازم جانبی تلفن همراه طعمه حریق شد

  • کد خبر : 17560
  • 06 دی 1394 - 3:11
آتش سوزی کارگاه تولیدی لوازم جانبی تلفن همراه در شمس آباد، خسارت مالی فراوانی به جای گذاشت.

به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ۶:۱۷ صبح دیروز آتش نشانان ایستگاه ۱۶ و ۵۹ را به بزرگراه آزادگان(غرب به شرق)، خیابان شمس آباد اعزام کرد. 

محمد حسین قربانی افسر آماده منطقه ۴ عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک کارگاه تولیدی لوازم جانبی تلفن همراه به مساحت ۴۰ متر مربع که در یک گاراژ ۳۰۰۰ متری قرار داشت، دچار آتش سوزی شده بود و دود و شعله فراوانی از درب و پنجره های آن به بیرون زبانه می کشید. 

وی با اشاره به اینکه مقدار بسیار زیادی ضایعات در اطراف این کارگاه انباشته شده بود و آتش به این ضایعات سرایت کرده بود، افزود: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از لوله های آبدهی از چندین جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش فراوان، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند. 

افسر آماده منطقه ۴ عملیات با اشاره به اینکه خوشبختانه در زمان وقوع آتش سوزی هیچ کس در محل حادثه حضور نداشت، اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود از گسترش آتش سوزی به اطراف جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مالک آن به مأموریت خود پایان دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.