کل 26895
1

تصادف زنجیره ای دراتوبان زنجان-قزوین ۱۴ کشته ومصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر : 16877
  • 08 اردیبهشت 1395 - 11:56
تصادف زنجیره ای دراتوبان زنجان-قزوین ۱۴ کشته ومصدوم برجای گذاشت

غفور آقاجانلو  افزود: این حادثه ساعت۴:۳۰ بامداد امروز /چهارشنبه/ در کیلومتر ۳۰ لاین شمالی این مسیر ارتباطی رخ داد و نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب هلال احمر زنجان نیز بلافاصله به یاری ۴۸ حادثه دیده ناشی از این تصادف زنجیره ای شتافتند. 

وی اظهارکرد: دراین سانحه رانندگی، یک دستگاه پژو پارس، دو دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه پراید، آردی، ام وی ام، سمند و اتوبوس، با یکدیگر برخورد کرده بودند. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: مسبب این حادثه، راننده یک دستگاه خودرو سواری سمند بود.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده، این خودرو سواری واژگون شده و در نتیجه به دلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرتاب و بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است. 

وی با بیان اینکه چهار دستگاه خودرو در این حادثه با یکدیگر برخورد کرده بودند، اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه به سرنشینان اتوبوس مسافربری صدمه ای وارد نشده و فقط به خودرو خسارت وارد شده بود. 

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: در این حادثه رانندگی ۱۳ نفر مصدوم شده بودند که با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. 

جواد مرادی افزود: مصدومین هفت مرد و شش زن بودند که در میان آنان یک دختر و پسر یک ساله نیز به چشم می خورد و راننده سمند نیز قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه جان سپرده بود. 

وی اظهار کرد: عوامل اورژانس پایگاه های قره بلاغ، سلطانیه، مروارید و صبا، مصدومین را به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال داده اند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.