کل 26895
2

تا پایان امسال تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران به ۱۴۳ مورد افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 82105
  • 15 تیر 1403 - 19:20
تا پایان امسال تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران به ۱۴۳ مورد افزایش می‌یابد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مراسم اختتامیه ششمین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری از افزایش ایستگاه های آتش نشانی به ۱۴۳ مورد تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، دکتر قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در اختتامیه ششمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری که از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در محل هتل المپیک برگزار شد، اظهار کرد: شغل آتش نشانی یک زنجیره برای حفظ نام و جان انسان هاست و آتش‌نشانان در لحظه گوش به زنگ و نگران جان شهروندان هستند.

وی با تاکید بر اینکه جان و مال شهروندان بسیار مهم است، یادآور شد: باید فرهنگ شهروندی را در جامعه بر پا کنیم و هر خانواده یک خانواده آتش‌نشان باشد. متاسفانه جا انداختن یک موضوع ایمنی در کشور بسیار طول می‌کشد. برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که چرا خودرو سازان دیگر در داخل خودروها خاموش کننده نصب نمی کنند؟

 

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران با بیان این موضوع که آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی باعث می شود پس از گذشت کمتر از ۵ دقیقه، همه‌چیز از بین برود، گفت: علت این است که هیچ اصول ایمنی در آن کارگاه رعایت نمی‌شود و ایمنی اصلا اولویت نیست.

دکتر محمدی با اعلام اینکه تا پایان سال تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران به ۱۴۳ مورد خواهد رسید، خاطرنشان کرد: ظرف سه سال توانستیم تولیدات ایمنی صنعت ساختمان را به ۸۰ درصد برسانیم و ما پای تولید کنندگان ایستاده ایم چرا که ثمره آن اشتغال هموطنان و ارز آوری برای کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=82105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.