کل 26867
2

برگزاری مانور آتش نشانان منطقه چهار عملیات در پمپ بنزین

  • کد خبر : 16607
  • 11 خرداد 1395 - 14:59
مانور آمادگی نیروهای امدادی و آتش نشانان منطقه ۴ عملیات در پمپ بنزین بزرگراه آزادگان برگزار شد.

 شب گذشته آتش نشانان منطقه چهار عملیات با هماهنگی های انجام شده با ستاد بحران منطقه ۲۱ شهرداری تهران، اورژانس، عوامل انتظامی و مسئولین پمپ بنزین در بزرگراه آزادگان مانور آمادگی و مهارآتش در این مکان را برگزار کردند. 

امیر معماریان مدیر منطقه چهار عملیات که در محل حادثه حضورداشت در این باره گفت: این مانور با حضور عوامل ستاد بحران شهراری منطقه ۲۱، عوامل انتظامی، اورژانس و با حضورآتش نشانان دو ایستگاه ۵۹، ۱۰۴ نجاتگران ایستگاه۵۹، تانکرهای آب ایستگاه های ۳۸ و ۵۹وخودروی فوماتیک درداخل جایگاه پمپ بنزین ۱۸۹ واقع در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، جنب شهرک استقلال با سناریوی شبیه سازی واقعیت رخداد آتش سوزی یک دستگاه خودرو در داخل جایگاه در حین سوخت گیری برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مانور، بالا بردن تجربه علمی و عملی مدیران و آتش نشانان در شرایط اضطراری، کاهش صدمات محیطی از طریق واکنش سریع و به موقع، آشکار سازی نقصان، مشکلات و کمبودها، ایجاد چالش فکری برای تصمیم گیری سریع در بحران، ارزیابی عملکرد و مهارت نیروها و سنجش کارایی پرسنل و تجهیزات اعلام کرد. 

معماریان گفت: در این مانور، آتش نشانان با عملیات موفق و عالی خود تحسین و تشویق دیگر شرکت کنندگان و شهروندان ناظر در این مانور را برانگیختند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.