کل 26891
1

انفجار ناشی از نشت گاز ساختمان مسکونی در تهران سه نفر را راهی بیمارستان کرد

  • کد خبر : 16722
  • 29 اردیبهشت 1395 - 11:50

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران گفت: انفجار ناشی از نشت گاز شهری در یک ساختمان هشت طبقه در شهرک آپادانا، سه نفر را روانه بیمارستان شد.

سیدجلال ملکی افزود: حوالی ساعت ۹ صبح امروز انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در شهرک آپادانا به سامانه ۱۲۵ تهران و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.  

وی ادامه داد: در این حادثه سه واحد ۱۳۰ متری در طبقات چهارم، ششم و هفتم یک ساختمان هشت طبقه(مسکونی) همزمان و به دلیل نشست گاز دچار انفجار شده که خسارات زیادی نیز به این سه واحد وارد می شود.  

ملکی خاطرنشان کرد: براثر این انفجار دو زن و یک مرد از ساکنان این واحدهای مسکونی دچار سوختگی شدید شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.  

وی یادآور شد: تعدادی از ساکنان این ساختمان نیز به دلیل صدای مهیب ناشی از انفجار دچار ترس و شک شده بودند که عوامل اورژانس این افراد را به صورت سرپایی مداوا کردند.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه خوشبختانه این انفجار منجر به آتش سوزی دراین ساختمان نشده، تاکید کرد: نشت گاز شهری عامل اصلی بروز این حادثه بوده ست.  

به گفته ملکی، کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت وقوع انفجار همزمان در سه واحد مسکونی این ساختمان هشت طبقه هستند. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.