کل 26890
4

انفجار ساختمان مسکونی یک نفر را زخمی کرد

  • کد خبر : 14151
  • 07 فروردین 1396 - 15:49

بروز انفجار در ساختمان مسکونی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

وقتی همسایگان متوجه بروز این حادثه شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۱۷ به همراه گروه امداد و نجات ۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۷:۵۴ عصر روز گذشته به بزرگراه شهید محلاتی، محله سرآسیاب، خیابان ملاپور اعزام شدند.

به گفته محمدرضا خضری پور افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران، در یک ساختمان دو طبقه مسکونی قدیمی به مساحت تقریبی ۶۰ متر مربع مالک ساختمان در حال پر کردن پیکنیکی بود که ناگهان انفجار رخ داد.

وی در ادامه بیان کرد: براثر این حادثه دیواره های ساختمان مسکونی تخریب شده و مالک ساختمان که مردی ۴۷ ساله بود از ناحیه سر، صورت، دست و پا دچار سوختگی شده بود.

این افسر آماده با اشاره به اینکه مرد میانسال قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک همسایگان از محل حادثه خارج شده بود، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی پس از تحویل مالک ساختمان به امدادگران اورژانس، به سرعت جریان برق و گاز را به منظور ایمن سازی محل حادثه قطع کردند و پس از ورود به ساختمان با استفاده از تجهیزات فردی مشغول جستجو در محل حادثه شدند.

خضری پور اظهار کرد: همزمان با عملیات جستجو، گروه دیگری از آتش نشانان یک دستگاه سیلندر اکسیژن، یک دستگاه سیلندر استیلن و تعدادی پیکنیکی را به خارج از ساختمان منتقل کردند.

گفتنی است؛ پس از جستجوی نیروهای عملیاتی خوشبختانه مشخص شد هیچ یک از ساکنان در ساختمان محبوس نشده است و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مأموران نیروی انتظامی دادند.

کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی علت بروز این حادثه را نشت گاز از پیکنیکی و رسیدن جرقه به انتشارات گاز و در نهایت انفجار در ساختمان اعلام کردند(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.