کل 26890
2
یکی از مدیران آتش نشانی کشور بلژیک در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهر:

از بروز بودن تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران شگفت زده شدم

  • کد خبر : 82089
  • 14 تیر 1403 - 16:25
از بروز بودن تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران شگفت زده شدم

جاندرین دیمیتری دیوید از مدیران آتش نشانی کشور بلژیک که در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری حضور داشت، گفت: از بروز بودن تجهیزات و خودروهای آتش نشانی تهران شگفت زده شدم.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری از روز دوشنبه ۱۱ تیر در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرده و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان از کشورهای مختلف دنیا و شهرهای کشور عزیزمان ایران جهت تبادل اطلاعات و تجربیات در این همایش حضور دارند.

جاندرین دیمیتری دیوید از مدیران آتش نشانی بلژیک درباره این همایش گفت: برگزاری این همایش ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که باعث تبادل نظرات و ایده های کارشناسان، مدیران و آتش نشانان از آتش نشانی های سراسر جهان می شود.

وی ادامه داد: نحوه برنامه ریزی این همایش و نمایشگاه به حدی عالی و حرفه ای بود که مرا بسیار متعجب کرد و اطمینان دارم در سال های آتی نیز شاهد ارتقای سطح علمی و کیفی این همایش خواهیم بود.

 

 

جاندرین دیمیتری دیوید از مدیران آتش نشانی بلژیک تصریح کرد: متولیان ایمنی در هر کشور باید به این نوع همایش های تخصصی و علمی اهمیت بیشتری دهند و در جهت ارتقای سطح ایمنی تلاش کنند چرا که در دنیای امروز، در این شرایط که بافت شهرها متراکم تر شده و خیابان ها نیز مملو از برج ها و ساختمان های عظیم و مرتفع شده اند، تامین ایمنی شهرها بسیار سخت تر و حتی پیچیده تر از گذشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل توسعه بافت شهری، مساله آموزش آتش نشانان برای داشتن عملکرد بهتر، پر اهمیت شده است همچنین امروز بعد از مشاهده تجهیزات و خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تهران در حاشیه این همایش، بسیار شگفت زده شدم، چرا که متوجه شدم آتش نشانان تهران از همان تجهیزات و خودروهای عملیاتی برخوردارند که ما در کشور بلژیک از آن ها استفاده می کنیم.

وی در پایان گفت: در نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیز، تجهیزات از لحاظ کیفی و فنی در سطح بسیار بالا قرار داشتند و امیدوارم بتوانم در دوره های آتی برگزاری این همایش نیز حضور داشته باشم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=82089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.