کل 26895
1

آتش سوزی اتاقک کارگری در نظام آباد

  • کد خبر : 63271
  • 19 دی 1401 - 19:37
آتش سوزی اتاقک کارگری در نظام آباد
آتش سوزی اتاقک کارگری در یک انبار نگهداری ملزومات ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، شب گذشته در پی تماس شاهدین حادثه آتش سوزی در یک باب انبار تجهیزات راهنمایی و رانندگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۹۳ را ساعت ۱۸:۴۴ به خیابان شهید مدنی، مسیر جنوب به شمال، نبش کوچه ابراهیم اعزام کرد.

وحید فضلی فرمانده آتش نشانان ایستگاه ۹۳ در این باره گفت: آتش سوزی در قسمت اتاقک کارگری در یک باب کارگاه و انبار نگهداری تولید ملزومات و تجهیزات ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی به مساحت تقریبی ۱۰ متر مربع رخ داده بود.

وی افزود: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه، شعله های آتش به اطراف زبانه می کشید و هر لحظه امکان سرایت آتش به دیگر قسمت‌های انبار وجود داشت، که آتش نشانان بلافاصله همزمان با قطع برق، گاز‌ و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی اقدام به کشیدن یک رشته لوله آبدهی جهت مهار آتش سوزی کردند.

فضلی تصریح کرد: آتش نشانان عملیات مهار آتش را آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن توانستند آتش سوزی را مهار کنند و گروه دیگری از آتش نشانان نیز به جستجو جهت یافتن محبوسین احتمالی مشغول شدند که خوشبختانه معلوم شد افراد ساکن در این انبار در لحظات اولیه موفق به خروج شده بودند.

وی بیان کرد: آتش نشانان ضمن عملیات مهار آتش پس از جابجایی اجناس، لکه گیری و انجام عملیات تهویه(تخلیه دود و جابجایی هوا) و ایمن سازی موقعیت و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

 

آتش سوزی اتاقک کارگری در نظام آباد

آتش سوزی اتاقک کارگری در نظام آباد 

آتش سوزی اتاقک کارگری در نظام آباد

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=63271

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.