کل 26876
3

قدردانی دکتر کولیوند از اجتماع ۱۰۱ هزار نفری کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر

  • کد خبر : 67250
  • 19 اردیبهشت 1402 - 11:52
قدردانی دکتر کولیوند از اجتماع ۱۰۱ هزار نفری کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر

رئیس جمعیت هلال احمر از حضور‌ پرشور کارکنان، داوطلبان و امدادگران در سخنرانی و دیدار آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همچنین اجتماع ۱۰۱ هزار نفری اعضای این جمعیت در مراسم روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام قدردانی دکتر کولیوند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در آغازین روزهای هفته هلال احمر در کشور، شما خادمان ملت بزرگ ایران در این نهاد امدادی و داوطلبانه، به وسعت قلب‌های مهربان و نوعدوست خویش، با رئیس محترم جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کردید.

اشتیاق هزاران امدادگر، داوطلب و کارمند برای دیدار با رئیس جمهور مردمی و اظهار لطف خالصانه جناب آقای دکتر رئیسی به شما برادران و خواهران خدوم و همکاران عزیزم در هلال احمر، نشانه‌ای از عمق اعتماد و حُب دو سویه میان خادمان ملت در جمعیت هلال احمر و دولت مردمی است.

هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ روزی ماندگار برای خانواده بزرگ هلال احمر و پاداش معنوی در برابر تلاش‌های شبانه‌روزی شما در عملیات‌های بشردوستانه نوروز و ماه مبارک رمضان بود.
این حضور، جلوه‌ای از احترام و مهر و نشر ذات پاک هلال احمر در فضای صمیمی سالن مجموعه آزادی بود که به مبارکی قدم‌های شما حاصل و مایه افتخار شد.

قدردان قدم‌رنجه همه شما عزیزان در این ضیافت مهربانی هستم.

پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر

 

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=67250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.