کل 26880
4

کشته و زخمی شدن ۱۱ نفر بر اثر واژگونی ون

  • کد خبر : 16707
  • 31 اردیبهشت 1395 - 11:19
واژگونی خودرو مسافربر ون در آزادراه قم- تهران چهار کشته و هفت زخمی برجای گذاشت.

 پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه ۵۰ را ساعت ۱۱:۰۴ دیروز به بزرگراه قم-تهران(مسیر جنوب به شمال)، قبل از عوارضی اعزام کرد. 

محمد تیمورخانی معاون منطقه ۷ عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: یک دستگاه خودرو مسافربر ون با ۱۱ نفر سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با موانع و گاردریل کنار آزادراه در قسمت شانه خاکی واژگون شد که براثراین حادثه همه سرنشینان در داخل خودرو گرفتار شدند. 

وی با اشاره به اینکه رانندگان خودروهای عبوری قبل از رسیدن آتش نشانان سعی در خارج کردن سرنشینان خودرو ون کرده بودند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با نصب علائم هشداردهنده و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کرده و مشغول رهاسازی سرنشینان شدند. 

معاون منطقه ۷ آتش نشانی در ادامه گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه همه سرنشینان را از خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که پس از انجام معاینات اولیه متأسفانه مشخص شد چهار نفر از سرنشینان شامل سه نفر زن و یک نفر مرد در لحظات اولیه جان خود را از دست داده اند. 

تیمورخانی تصریح کرد: از هفت نفر سرنشین دیگر دو نفر به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و پنج نفر دیگربه علت مصدومیت شدید به وسیله آمبولانس و بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.