کل 26883
1

نجات کارگر جوان از زیر آوار

  • کد خبر : 16331
  • 15 تیر 1395 - 16:48
ریزش آوار ساختمانی بر روی کارگر جوان، مصدومیت این کارگر را به دنبال داشت.

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی کارگران ساختمانی، آتش نشانان ایستگاه ۱۱۷ و گروه امداد و نجات ۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بلافاصله در ساعت ۷:۰۵ صبح دیروز به خیابان پیروزی، خیابان شهید زینتی افخم اعزام شدند. 

اکبر نمکی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره افرود: در یک قطعه زمین گودبرداری شده به عمق ۶ متر کارگران در حال کار بودند که ناگهان قسمتی از دیواره تخریب شده و بر روی یکی از کارگران فرو ریخت. 

وی با اعلام اینکه در زمان رسیدن آتش نشانان کارگر ۱۸ ساله تا گردن زیر خروارها خاک مدفون شده بود، گفت: نیروهای عملیاتی بلافاصله محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه مشغول خاک برداری از روی بدن کارگر ساختمانی شدند. 

فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان کارگر جوان تبعه افغان که از ناحیه سر و دست دچار مصدومیت شده بود را از زیر آوار خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند. 

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی، ارائه تذکرات ایمنی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.