کل 26912
3

آتش سوزی رستوران و نجات ۷ شهروند از میان دود غلیظ

  • کد خبر : 16042
  • 12 مرداد 1395 - 12:02

آتش سوزی رستوران در خیابان ۱۷ شهریور با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۳ و ۹۹ به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی را ساعت ۱۰:۰۰ صبح دیروز به خیابان ۱۷ شهریور، خیابان آبشار اعزام کرد. 

نصر اله نفر رئیس ایستگاه ۳ آتش نشانی درباره این حادثه بیان کرد: در قسمت زیرزمین یک ساختمان سه طبقه مسکونی یک رستوران قرار داشت که قسمتی از آن آتش گرفته و دود غلیظی محوطه رستوران را فراگرفته بود. 

وی ادامه داد: با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان در طبقات بالائی، آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در کوتاه ترین زمان آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند. 

این رئیس ایستگاه اضافه کرد: همزمان گروه دوم نیروهای عملیاتی با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و پس از جستجو ۷ نفر از ساکنان که در طبقات و راهروها محبوس شده بودند را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند. 

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی علت بروز این حادثه را رسیدن حرارت بیش از حد به روغن در هنگام پختن غذا و در نهایت آتش سوزی اعلام کردند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16042

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.