کل 26847
5

🎥ویدئو/دست‌کم ۴۶ نفر در آتش‌سوزی‌های جنگلی در شیلی جان باختند

  • کد خبر : 77531
  • 15 بهمن 1402 - 23:26
🎥ویدئو/دست‌کم ۴۶ نفر در آتش‌سوزی‌های جنگلی در شیلی جان باختند

مقامات دولت شیلی اعلام کردند که تعداد جان‌باختگان آتش‌سوزی‌های جنگلی اخیر در این کشور افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار رییس‌جمهور شیلی امروز یکشنبه اعلام کرد که تعداد افراد جان‌باخته در آتش‌سوزی‌های جنگلی اخیر در مناطق مرکزی این کشور به ۴۶ نفر افزایش یافته و احتمالاً این آمار باز هم افزایش یابد.  خبرگزاری فرانسه روز شنبه اعلام کرد که آتش‌نشانان شیلی از جمعه در حال فرونشاندن شعله‌های حریق جنگلی هستند که به سرعت در حال گسترش است و به گفته مقامات احتمالا تاکنون جان ۱۰ نفر را گرفته است.

 درحالی‌که آتش‌نشان‌ها در حال تلاش برای خاموش‌کردن آتش هستند، دود سیاه در بسیاری از بخش‌های منطقه والپارایسو که نزدیک به یک میلیون نفر در مرکز شیلی زندگی می‌کنند، به آسمان کشیده شد.

خبرگزاری فرانسه نیز روز شنبه اعلام کرد که آتش‌نشانان شیلی از جمعه در حال فرونشاندن شعله‌های حریق جنگلی هستند که به سرعت در حال گسترش است و به گفته مقامات احتمالاً تاکنون جان ۱۰ نفر را گرفته است.به گفته مقامات، کانون این آتش‌سوزی در مناطق توریستی «وینا دل‌مار» و «والپارایسو» است؛ جایی که شعله‌های آتش هزاران هکتار از جنگل‌ها را درنوردیده، شهرهای ساحلی را میان دود و پنهان کرده و مردم را از خانه‌شان فراری داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=77531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.