کل 26847
5

۵ مصدوم و ۱ فوتی در تصادف زنجیره ای در محور ارومیه به سلماس

  • کد خبر : 50011
  • 26 آذر 1400 - 19:10
۵ مصدوم و ۱ فوتی در تصادف زنجیره ای در محور ارومیه به سلماس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از تصادف زنجیره ای و برخورد ۴ دستگاه (سواری پراید، پژو ۴۰۵، پژو slx و وانت آریسان) در محور ارومیه-سلماس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از  ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال  احمر استان، امیر جعفرزاده اظهار کرد: این حادثه ۲۵  آذرماه ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه در ۳۰ کیلومتری محور ارومیه به سلماس در محدوده شهرک صنعتی روبروی ذوب آهن اتفاق افتاد، که با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و درخواست مرکز فوریت ۱۱۵  برای امدادرسانی و رها سازی به محل حادثه اعزام شدند.

 

بیشتر بخوانید

 

انفجار ساختمان در “کارون” / اعزام ۶ تیم عملیاتی به محل حادثه

جزییات تصادف مرگبار “سرویس مدرسه”/ علت حادثه؛ برخورد کامیون با مینی‌بوس

ماجرای حادثه مانور زلزله در بجنورد چه بود؟

 

وی در ادامه گفت: تیم پایگاه امدادو نجات جاده ای بین شهری قوشچی جمعیت هلال احمر شهرستان ارومیه با یک دستگاه آمبولانس و پایگاه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات بعد از حضور در محل حادثه ۸ نفر دچار حادثه شده بودند که با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک فرد فوتی و مصدومین گرفتار شده در داخل خودروها رها سازی کرده و فرد فوتی را به مراجع ذیصلاح حاضر در صحنه تحویل داده شد.

جعفرزاده افزود:این حادثه ۵ مصدوم در پی داشت که از این تعداد ۲ نفر از مصدومین توسط جمعیت هلال احمر و ۳ نفر از مصدومین توسط عوامل فوریت ۱۱۵ اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=50011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.