کل 26883
1

۱۲ کارگر چینی محبوس در معدن زنده هستند

  • کد خبر : 39633
  • 29 دی 1399 - 21:35
۱۲ کارگر چینی محبوس در معدن زنده هستند

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایلنا ، ۲۲ کارگر در معدنی در شرق چین محبوس شدند. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد ۱۲ کارگر این حادثه زنده هستند.

به گزارش رویترز، روز سه‌شنبه (۲۳ دی ماه) انفجاری در یک معدن طلا در استان «شاندونگ» در شرق چین، ۲۲ کارگر در دل زمین مدفون کرد. خبرهای جدید نشان می‌دهد، ۱۲ کارگر این معدن پس از گذشت ۶ روز از زمان حادثه هنوز زنده هستند.

اگرچه این حادثه در روز سه‌شنبه اتفاق افتاد اما نخستین خبرها درباره این انفجار دو روز پس از حادثه مخابره شد. تاخیر در اعلام خبر حادثه سبب انتقاد شدید فعالان کارگری در کشور چین شد و در نتیجه استعفای دو مسئول محلی را در پی داشت.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

تاکنون نیروهای امدادی نتوانسته‌اند با معدنچیان محبوس ارتباطی برقرار کنند زیرا این انفجار سبب آسیب دیدگی سیستم زیرساختی ارتباطاتی در این معدن طلا  شده و امدادرسانی را سخت کرده است. امدادگران طنابی را از طریق لوله‌ای به مرکز معدن ارسال کرده‌اند. آن‌ها احساس می‌کنند که کارگران محبوس شده در معدن این طناب را می‌کشند.

امدادگران ارزیابی می‌کنند که تعداد ۱۲ کارگر محبوس در معدن طلا زنده هستند. همچنین اطلاعی از سرنوشت ۱۰ کارگر محبوس دیگر در دسترس نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=39633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.