کل 26883
1

کشته و زخمی شدن ۶ کارگر شهرداری بر اثر برخورد با خودروی سواری

  • کد خبر : 15409
  • 06 مرداد 1397 - 21:13

برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با شش کارگر در بزرگراه بابایی، ۵ کشته بر جای گذاشت.

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اطلاع رسانی حادثه برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با ۶ کارگر در حاشیه بزرگراه بابایی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۵۴ را ساعت ۷ صبح امروز به صدا درآورد و آتش نشانان به سوی غرب به شرق بزرگراه بابایی، روی پل هنگام حرکت کردند.

حسین اسماعیلیان نژاد فرمانده آتش نشانان، در این باره بیان کرد : با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با سرعت بسیار زیاد با شش کارگر برخورد کرده و در نهایت واژگون شده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول همزمان با قطع برق خودرو ۴ سرنشین ۱۸ تا بیست سال را که خوشبختانه دچار آسیب جدی نشده بودند را از داخل آن خارج کردند و گروه دوم آتش نشانان نیز به کمک کارگران مصدوم حادثه شتافتند.

این فرمانده آتش نشانی اظهار کرد: متاسفانه از این شش کارگر، سه نفر در همان لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات وارده به تائید امدادگران جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر نیز به شدت آسیب دیدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که ۲ تن از آنها نیز در بیمارستان جان باختند.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و انتقال خودرو به پارکینگ با تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=15409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.