کل 26920
1

کشته و زخمی شدن ۳ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی واحد صنعتی خمین

  • کد خبر : 15621
  • 29 تیر 1397 - 21:53

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد : حادثه انفجار و آتش سوزی واحد صنعتی خمین، ۲ فوتی و یک مصدوم داشت.

فتح الله حقیقی اضافه کرد : انفجار و آتش سوزی در واحد تصفیه روغن مجموعه صنعتی پویان صنعت خمین، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز – جمعه – به وقوع پیوست. 

وی یادآور شد که در این حادثه ۲ تن جان باختند و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد که عوامل فوریت های پزشکی ،وی را برای درمان به اراک منتقل کردند. 

حقیقی گفت : آتش سوزی به طور کامل مهار شده است اما برای اطمینان خاطر بیشتر و خنک سازی محوطه ، عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همچنان در محل حادثه حضور دارند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: علت این حادثه در دست پیگیری است و تلاش برای ایمن سازی محوطه آتش سوزی ادامه دارد. 

حقیقی ادامه داد: بالافاصله پس از وقوع آتش سوزی، تجهیزات و امکانات لازم و نیروهای امدادی و آتش نشانی از اراک به محل حادثه اعزام شدند. 

با وقوع حادثه ، سه خودروی آتش نشانی از خمین، ۲ خودروی آتش نشانی از اراک، یک خودرو از محلات، یک خودروی اتش نشانی از شهر قورچی باشی از توابع خمین و ۲ خودرو آتش نشانی نیز از شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شدند. 

شهرک صنعتی خمین در هشت کیلومتری خمین در محور خمین به اراک قرار دارد. 

خمین، جنوبی ترین شهرستان استان مرکزی محسوب می شود و از شمال به شهرستان اراک و سربند، از شرق به محلات، از جنوب به گلپایگان و از غرب به الیگودرز و دارای ۲ هزار و ۳۹۴ کیلومتر مربع وسعت و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=15621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.