کل 26847
2

کشته و زخمی شدن ۳ نفر بر اثر انفجار مخزن گاز خودرو در شیراز

  • کد خبر : 14030
  • 24 فروردین 1396 - 22:03

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس بیان کرد : در حادثه انفجار مخزن گاز سی ان جی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در پمپ گاز کمربندی والفجر(جنت) شیراز یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

محمد رضا عالی منش، اضافه کرد : ماموران اورژانس پس از اطلاع از وقوع این حادثه به وسیله چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد : یکی از مصدومان این سانحه به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شد و مصدوم دیگر به صورت سرپایی توسط تکنسین های اورژانس در محل مداوا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نیز بیان کرد : به دنبال وقوع این انفجار، نیروهای آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز از ایستگاه های پنج، ۱۴، ۱۷ و ۱۸ به محل حادثه اعزام شدند.

محمد فرخ زاده ادامه داد: مخزن گاز سی ان جی یک دستگاه خودرو در حین سوخت گیری دچار انفجار شد و بر اثر شدت این حادثه سه خودرو دیگر و بخش عمده ای از جایگاه سوخت نیز دچار خسارت های شدید شد.

وی افزود : نیروهای آتش نشانی پس از حضور در صحنه حادثه، اقدام به قطع جریان برق جایگاه و تخلیه کامل این مکان کردند و ضمن ایمن سازی محل، در مدت زمان کوتاهی آتش ناشی از این انفجار مهار شد.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.